Напрям наукових досліджень кафедри: «Оптимізація параметрів вулично-дорожньої мережі і дослідження транспортних потоків та організація автомобільних перевезень».
Основні наукові напрями кафедри:
- дослідження функціонування чинних регульованих перехресть;
- розроблення систем керування дорожнім рухом на регульованих перехрестях, в тому числі таких, що використовують нечітку логіку;
- дослідження психофізіологічних особливостей поведінки водіїв у складних дорожніх ситуаціях;
- дослідження та оптимізація функціонування систем міського пасажирського транспорту.
На кафедрі обладнано науково-дослідну лабораторію, оснащену комп’ютерами із сучасним програмним забезпеченням для імітаційного моделювання транспортних потоків (PTV Vision VISSIM), розрахунку параметрів роботи регульованих та нерегульованих перехресть (LISA+), розроблення та оптимізації вантажних (TransCAD) та пасажирських (PTV Vision VISUM) перевезень.
Крім цього, на кафедрі є сучасне обладнання для дослідження психофізіологічних показників водія (імітатор керма, прилади «Кардіосенс» та «Нейроком»), параметрів вулично-дорожньої мережі (поштовхомір, далекомір, люксметр), транспортних потоків (прилад для визначення швидкості руху «Радіс»). та транспортних засобів (вимірювач динамічних характеристик автомобіля Sprint SG-2).
![]() |
![]() |
Мобільний радар Радис | Вимірювач динамічних характеристик автомобіля Sprint SG-2 |
|
|
Аппаратно-програмний комплекс КАРДІОСЕНС |
Електро енцефалогрграфічний комплекс НЕЙРОКОМ |
|
|
Імітатор керма Genius TwinWheel 900FF |
Моделювання транспортних потоків у середовищі VISSIM
Проектування режимів роботи світлофорних об'єктів у середовищі LISA+
Аналіз показників ЕКГ водіїв за допомогою програмного комплексу КАРДІОСЕНС
Аналіз показників ЕКГ водіїв за допомогою програмного комплексу НЕЙРОКОМ